tiistai 23. heinäkuuta 2019

Kaksikymmentäkolme vuotta

IMG_2470 Täytin lauantaina 23 vuotta.

Mitään äkillisiä ikääntymisen merkkejä tai ikäkriisiä ei ilmennyt, mutta vähitellen hiipiviä vanhuuden merkkejä olen pistänyt merkille pitkin vuotta. Tykkään mennä nukkumaan aikaisin, valvomisesta tulee krapula, pukeutuminen menee trendien sijaan mukavuus edellä ja koti-illat ovat houkuttavampi vaihtoehto mille tahansa muulle menolle. Toisin sanoen muutun vuosi vuodelta tylsemmäksi, mutta se on mulle ihan okei.IMG_2402 IMG_2478 Toisaalta kävin jokin aika sitten katsomassa uuden version Aladdinista, ja olin enemmän innoissaan kuin yksikään lapsi siinä salissa. Sytyn enemmän vesipuistoista, superparkeista ja eläintarhoista kuin museoista ja taidenäyttelyistä. Jokakesäisillä markkinoilla mun kotikunnassa en enää aikoihin ole päässyt pomppulinnaan koska no, se ei olisi yleisesti hyväksyttyä käytöstä tämän ikäiseltä. Onneksi ikä ei ole este ostaa niin monta pussia hattaraa kuin tekee mieli. Vaaka ja hammaslääkäri saavat rauhassa olla eri mieltä tästä, sillä mä olen onneksi jo siinä iässä, että saan päättää aivan itse miten elän.

Synttärit päätin viettää rauhallisissa merkeissä ihan vaan poikaystävän seurasta, auringosta ja hyvästä ruuasta nauttien. Tästä on hyvä jatkaa vanhenemista. IMG_2506

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti