maanantai 27. heinäkuuta 2015

Turku ja kuulumiset

     Kyllähän siitä taas kerran on vierähtänyt tovi, kun olen viimeksi ilmoitellut itsestäni täällä. Mutta nyt, jos siellä jokunen lukija on vielä jäljellä, niin odotus palkitaan.

      Keneltäkään ei ole varmaan jäänyt huomaamatta, että tämä kesä ei ole ollut ihan sieltä parhaasta päästä. Niin mikä kesä? Nimenomaan, minäkin odottelen edelleen sen alkua.
      Osui kuitenkin olla ihan kohtalaiset säät poikaystävän lomaviikon aikana, jolloin ehdittiinkin ajella ympäri Suomea. Etelä-Pohjanmaalta Keski-Suomen kautta takaisin tänne pääkaupunkiseudulle. Täällä viihdyttiin niin huonosti, että tehtiiin vielä pikku visiitti Turkuun, missä tämän postauksen kuvat on otettu. Turussa me ehdittiin shoppailla, syödä hyvin ja kävellä jalat rakoille. Juotiin kuoharia mun synttäreiden kunniaksi, jotka oli ja meni joskus tässä heinäkuun aikana. Se ois pyöreitä sitten ensi vuonna. Eipä ainakaan vielä ikäkriisiä pukkaa.

010 014 cats

    Paljon on ehtinyt taas tapahtua tämän blogihiljaisuuden aikana. Päällimmäisenä ja ehkä merkittävimpänä kuitenkin se, että mä oon päässyt kouluun! Nyt loppuu kotona lusmuilu ja tulokseton työnhaku. Tai ei ihan kokonaan, koska kouluhommia tehdään suurimmaksi osaksi etänä, mutta sittenpähän on jotain mielekästä tekemistä kotona. Koulu alkaa elokuun lopussa ja yksitoista kuukautta, niin olen hyvällä tuurilla valmis valokuvaaja! Oon niin innoissani, kun ainakin hetken aikaa tiedän mitä teen, eikä tulevaisuus ole aivan auki.

   Toinen asia mistä oon innoissani, on mun uudet vaatteet. Yksi huonoja puolia omillaan asumisessa on, et rahat menee pääasiassa pakollisiin menoihin, eikä ylimääräistä jää. Nyt sain kuitenkin mun vanhemmilta valmistujais- ja synttärilahjarahaa, jolla saan ostettua itelleni jotain. Tyhjäsin mun vaatekaappia vähän aika sitten, eikä sinne jäänyt paljon mitään, joten se kaipaa kipeästi täytettä. Enkä mä nyt paljon mitään löytänyt, mutta se yksikin uusi vaatekappale piristää kummasti! Pärjää taas vähän aikaa, kun ei tarvii pyörittää samaa vaatekertaa pyykkikoneessa, että olisi jotain päällepantavaa. Ostokset näkyvät alla.

016 019

 Eiköhän musta taas joskus kuulu täällä. Nyt jatkan viltin alla värjöttelyä ja Netflixin katselua kuten näillä "kesäkeleillä" kuuluukin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti