torstai 21. heinäkuuta 2016

Viimeinen koulupäivä

IMG_0937 IMG_0922 IMG_0968
      Meillä oli koulussa viimeisenä päivänä aiheena ruokakuvaus, ja tässä onkin muutamat fiilistelykuvat tuolta kyseiseltä päivältä. Tiesin jo valmiiksi, että päivästä tulisi mielenkiintoinen, koska sen lisäksi että ruoka on hyvää, niin olen aina tykännyt myös sen kuvaamisesta. Ja mikäs siinä oli kuvatessa ammattikokin väsäämiä annoksia. Halutessaan sai myös itse koota annoksen käytössä olleista raaka-aineista, ja täytyy kyllä sanoa, että ei niitä taideteoksia välttämättä olisi erottanut ammattilaisen tekemistä.

IMG_0944 IMG_0984 IMG_0960 IMG_0931 IMG_1005
      Mä olen yli kuukauden myöhässä näiden kuvien kanssa, mutta se johtuu ainoastaan siitä, että olin totaalisesti unohtanut koko kuvien olemassaolon. Kun viime kerralla sitten tyhjensin muistikortilta kuvia koneelle, niin sieltähän nämä löytyivät. 
       Täytynee varmaan itsekin alkaa kokata tuollaisia gourmet ruokia kotona, kun niistä saa näin kauniita kuvia. Siitä perinteisestä makaronilaatikosta kun ei saa tekemälläkään näin houkuttelevia ja nättejä otoksia. 


        Meikäläinen täytti eilen 20-vuotta! Koska olen jo näin vanha, niin juhlistin päivää kakkukahveilla, en sen kummemmin. Ollaan tosin menossa huomenna Tampereelle, jossa sitten vähän sukulaisten kanssa juhlistetaan mun ja mun kaksosveljen päivää. Kiva pitkästä aikaa nähdä kaikkia rakkaita!
         Mun poikaystävällä alkaa huomenna reilun viikon mittainen loma, joten säät toivottavasti suosivat, jotta mekin päästään viettämään kunnolla kesää yhdessä. Ollaan menossa Tampereen reissun jälkeen käymään Yyterissä ja Lintsille ollaan myös suunniteltu menevämme, mutta sen kummempia suunnitelmia ei olla tehty. Eikä mun mielestä tarviikkaan, koska usein ne parhaat muistot jää niistä jutuista, joita ei turhan paljon ole suunniteltu etukäteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti