torstai 27. kesäkuuta 2013

Midsummer

juhannus -13 yms 003 juhannus -13 yms 115 juhannus -13 yms 074 juhannus -13 yms 008 juhannus -13 yms 120 juhannus -13 yms 103 juhannus -13 yms 088 juhannus -13 yms 006 juhannus -13 yms 113

              Mun on pitänyt postata nämäkin kuvat aikaa sitten, mutta se että oon kesälomalla ei tarkoita ettei olisi kiire. Kiirettäkin suurempi syy taitaa olla se, ettei mulla oo mitään mahiksiakaan päästä koneelle koskaan, kun pikkuveli tapittaa tätä ruutua päivät pitkät tietämättä todellisesta maailmasta tuon taivaallista. Ei hyvin mee silläkään.
              Mutta nyt kun täällä vihdoinkin ollaan niin oli pakko tulla laittamaan näitä vanhempia kuvia pois alta. En voi uskoa, että pitkästä aikaa ollaan siinä tilanteessa, että mulla on niin paljon postattavia kuvia, että tulossa on monta postausta jotka vaan odottelee tekijäänsä. Pitkän aikaa on ollut niin, että vaikka olisin halunnut tulla postaamaan, niin mulla ei ole ollut mitään kuvia enkä sitten ole jaksanut tehdä pelkkää tekstipostausta. Ne kun on vaan jotenkin tylsiä. Ja puhun siis nyt omasta puolestani, koska jotenkin nää tekstit ei vaan viime aikoina oo yltänyt tasolle jolle ne haluaisin. Mutta nyt pitäisi tehdä postausta postauksen perään, jotta saisin jossain määrin ees reaaliaikaa kiinni näissä julkasuissa. Nimittäin nääkin kuvat on juhannusaatolta ja siitäkin alkaa pian olla jo viikko.
             Vietettiin juhannusaattoa perinteisissä merkeissä mummolassa saunoen, jotkut uiden (yllätys yllätys mä en kuulunut tähän joukkoon, hrrrr kun oli jääkylmää vettä!!), grillaten ja "urheillen". Aurinkoa riitti, kuten myös hyttysiä, mutta ei puuttunut myöskään naurua ja hyvää fiilistä. Toivottavasti teilläkin oli kiva juhannus! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti