sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

New things

007 009 010 008 011 Tässä nyt viimeinkin nämä ostokset Tampereen, Seinäjoen ja erinäisten Keskisen reissujen tuloksena. Jos kiinnostaa tietää jonkun jutun ostopaikkaa tai hintaa niin teillä on tottakai lupa kysyä, en jaksa nyt kirjotella niitä tähän. Vihdoinkin alko sitten se kauan odotettu kesäloma! Vaikka vielä ei ihan siltä tunnukaan, kun ajattelen koko ajan että eieeieieieii tänään on sunnuntai ja huomenna kouluun. Mutta eiköhän se huomenna jo tunnu lomalta, kun tajuaa aamulla ensishokin jälkeen ettei ookkaan myöhästynyt koulusta vaan että saa ihan luvan kanssa nukkua vielä. Mulla siis ei ole mitään kesätöitä (tai jos on niin aika aikasin on ilmoteltu siitä, kun oon laittanut hakemuksiin että voisin heti huomenna alottaa), mutta äiti auliisti lupasi mulle kasan siivoushommia, ruuanlaittoa ja muita kotitöitä, mitä voisin täällä kotona tehdä ns. kesätöinä, kun äiti ja iskä molemmat on töissä. Se sopii mulle, koska saan sitten ite päättää koska mitäkin teen, moneltako herään ja ennen kaikkea musta on ihan kiva tehdä kotitöitä. Sillä edellytyksellä siis, että kukaan ei varsinaisesti ole käskemässä. Onko mitään rasittavampaa, kuin kuulla alakerrasta jonkun rääkäsevän että "TESSAAAAA TUU TYHJÄÄÄMÄÄN TISKIKONE!!!!"? Oikeestaan, rasittavampia asioita taitaa olla aika monta, mutta ei nyt mennä siihen. :-D Kesätöiden lisäksi mulla ei ole mitään sen suurempia kesäsuunnitelmiakaan, sen lisäksi että tuun varmaan asumaan näytelmäharkoissa ennen kun ne esitykset alkaa heinäkuun alussa. Niinno, siinähän sitä taitaakin olla aikalailla kesäsuunnitelmia, enhän mä muuta ehdikään tehdä, ainakaan kesäkuussa. Ja onhan mulla hammaslääkäriaikakin ensi viikolla. Huh, taitaa sittenkin tulla ihan huippukesä! Kuka huomasi sarkasmia? No ei oikeestaan se on ihan kiva, ettei oo sen kummemmin suunnitellut kesää. Parhaat ideat syntyy aina yllättäen.

2 kommenttia:

  1. Mist ostit ton tuubiliivin??:) se on ihana! ja tää sun blogi on upein!

    VastaaPoista
  2. Ano: se on Seppälästä ja itekki tykästyin siihen heti kun näin :) voi kiitos paljon! <3

    VastaaPoista