maanantai 2. joulukuuta 2013

December

001       Vihdoinkin joulukuu! Tätä oon odottanut niin kauan ja kyllä alkaa aina vaan enemmän ja enemmän tulla joulufiilis. Ilme oli kieltämättä tyytyväinen, kun eilen pääsin avaamaan ensimmäisen luukun joulukalenterista ja katsoin pikkuveljen kanssa Tonttu Toljanterin. Kyllä, täällä ilmoittautuu sisarukset joiden yhteenlaskettu ikä on 30 vuotta ja jotka kattoo yhdessä joulukalenteria ja metsästi perjantaina joulukalentereita Keskisellä lievästi sanottuna hysteerisinä.038      Yhtä vaikeeta kun mun on ollut miettiä mitä ostaisin kenellekin joululahjaksi, on ollut miettiä mitä itse toivoisin. Tavallaan mulla on paljonkin mitä toivoisin, mutta toisaalta ei kuitenkaan mitään. Mulla on tietty mielessä iso kasa elokuvia, jotka on ollut hankintalistalla ties miten kauan, mutta kuitenkin tuntuu vähän oudolta toivoa niitä lahjaksi. Haluaisin kaikenmaailman hajuvesiä, ennenkaikkea Girlfrendin tai The Keyn, mutta kun tarkemmin ajattelen, niin onko hajuvesi sittenkään niin tarpeellinen ja sellanen juttu jonka oikeesti tositosi kovasti haluaisin. Hyvät objektiivit tai läppäri taas on sitä hintaluokkaa, etten uskalla edes haaveilla toivovani. Hmm, taidan keskittyä kyselemään muilta mitä ne haluaa jouluksi. Tuskin kukaan pystyy paketoimaan mulle rohkeutta sosiaalisiin tilanteisiin, ihon täydellistä ihmeparantumista tai täydellistä englannin kielen osaamista. Toivon mukaan kinkkuakin on jouluna riittävästi, niin voin vetää sen yli mun toivelistasta.
Onko muilla vaikeuksia joululahjojen kanssa, niin omien toiveiden kuin muidenkin?

2 kommenttia:

  1. Joo, itellä sama juttu. Mitä antais muille ja mitä ite toivois. Miten se vaan on niin hankalaa? :D ja kuitenkin joulun jälkeen tulee mieleen, et "hei tota mä oisin voinu toivoa joululahjaks, höh!" :D mulla käy aina niin!! :D ihania kuvia muuten! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kuulla etten oo ainut! ja mulle käy kans aina tollee, heti joulun jälkeen tulee mieleen vaikka mitä mitä ois voinu toivoa! :-D kiitos! :-)

      Poista