torstai 29. joulukuuta 2016

The most beautiful time of the year

IMG_1982
    Kaikki hyvä loppuu aikanaan, ja niin on taas yksi joulu vietetty. Mä en haluaisi millään uskoa, että se on taas kerran ohi, ja täytyisi palata arkeen. Niin  paljon kuin mä aina joulua odotan ja siitä nautin, niin yhtä raskaasti myös aina otan sen, kun tuo juhla sitten on ohi. Mä en yhtään tykkää tästä "siinä se sitten taas oli"-tunteesta.
Haikeasta fiiliksestä huolimatta takana on kuitenkin taas yksi joulu, jota voi muistella oikein hyvillä mielin.
IMG_2126 IMG_1974
    Joulurauha on kaukana siitä tilasta, joka mummolan olohuoneessa vallitsee joulupukin käynnin jälkeen tai siitä metelistä, joka joulupäivänä raikuu meidän porukan pelatessa toinen toistaan hauskempia lautapelejä, mutten mä ole koskaan oikeastaan toivonut joululta mitään rauhaa, vaan yhdessäoloa. Ja sitä todella oli tälläkin kertaa. 
Niin on ollut ja niin on aina oleva, mä seison omieni puolella. 

Toivottavasti jokainen teistä vietti myös oikein ihanan joulun. Seuraavaksi aletaankin jo valmistautua tulevaan vuoteen. Mitähän se tuo tullessaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti