torstai 1. elokuuta 2013

Vivamon Raamattukylä

057 081 060 071 076 062 075 086         Lisää kuvia Karjaan reissulta. Vaikkakin nämä kuvat on kylläkin otettu Lohjalla, Vivamossa. Oisko se ollu viime syksynä kun käytiin tuolla viimeksi. Tällä kertaa päästiin myös näkemään yksi niiden näytelmistä. Kieltämättä se oli ihan hienoa, kun se näytös oli ulkona ja yleisön piti vaihtaa paikkaa aina välillä ja näytelmä jatkui siitä sitten uusissa puitteissa.
       Ainut mikä vähän vaivaa, oli se näytelmän aihe. Tai siis, niinkun varmaan voi arvata niin käsikirjotus oli Raamatusta. Mulla ei sinänsä oo mitään sellasta vastaan ja kuulun kyllä kirkkoon, mutta en mä tiedä, ei se vaan oo se mun juttu. Ehkä mä oon vähän sellanen "en usko ennen kun nään omin silmin"-tyyppi, että ehkä siksi mulla on vähän vaikeuksia ottaa tosissaan kaikkea mitä Raamatussa sanotaan. Ironista onkin, että sain keväällä todistukseen 10 uskonnosta ja mun äiti on seurakunnan työntekijä.
      Mutta tälläsen munkin kaltasen tyypin, jota oikeen ei nappaa toi uskontohössötys, niin täytyy myöntää et toi on hieno paikka. Eikä siellä niin paljon sitä Raamattu-juttua tuputeta, etteikö toi olis näkemisen arvonen paikka.

4 kommenttia: