maanantai 21. huhtikuuta 2014

Easter

fire pääsiäinen -14 103 pääsiäinen -14 021 pääsiäinen -14 059 pääsiäinen -14 102 cats pääsiäinen -14 087      Pääsiäisloma alkoi mun kohdalla mattojen tamppauksen ja imuroinnin merkeissä, toisin sanoen olin mun tädillä siivousapuna. Sieltä suoraan kiirehdittiin äitin kanssa elokuviin katsomaan Noahia. Jos ei oteta lukuun sitä että minä herkkäkorvaisena pitelin välillä sormia korvilla äänenvoimakkuuden takia ja sitä että 3D-lasit jokseenkin ahdisti välillä, niin leffa oli tosi hyvä. Kun on tottunut Emma Watsoniin Hermionena, niin oli jokseenkin outoa nähdä hänet elokuvassa synnyttämässä kaksosia. Tuttuun tapaani en voinut tätäkään elokuvaa katsoa kuivin silmin.

     Perjantaina juhlittiin äitin synttäreitä ja syötiin ihan liikaa kaikkea hyvää. Illemmalla jatkoin mun hyvin edennyttä käännytystyötä eli katsottiin serkun kanssa Potteria. Ihan huippua kun joku oikeasti on noin kiinnostunut kyseisestä sarjasta.

    Lauantai meni perinteitä kunnioittaen mummolassa. Syötiin hyvällä ruokahalulla (vaikka oltiin hetki sitten oltu mökillä nostelemassa jäätyneitä sammakonraatoja pois uimamontusta, hyi!), saunottiin ja illan hämärtyessä sytytettiin kokko. Sieltä valuttiin sitten illan yön mittaan kuka aiemmin, kuka vähän myöhemmin pois, toiset vähän enemmän mudassa ja oljissa kuin toiset ihan riippuen siitä kuinka paljon oli tullut pääsiäisen kunniaksi pellolla möyrittyä. Kukaan ei varmaan väitä vastaan, jos sanon että hauskaa oli.

    Eilisen ohjelmistossa oli sählyä, näytelmä ja arpojen myyntiä. Lisäksi toimin arpajaisten onnettarena.  Mulle ostettiin kaksi arpaa ja voitin kummallakin. Kieltämättä aika epäilyttävä yhtälö, mutta kautta kiven ja kannon en huijannut. Vai arpoisitteko te itsellenne kahvipaketin, jos ette joisi kahvia vaikka kahvi joisi teidät?

   Tänä päivänä energia on kulunut lähinnä mun matkakuumeen hillitsemiseen. Olen ihan tosissani laskenut budjettia Lontoon-matkalle ja verrannut sitä mun säästöihin. Juuri ja juuri, jos en kamalan kalliisti shoppaile paikan päällä, niin rahat tulisi riittämään lentoihin, hotelliin ja kierrokseen Warner Bros. studiolla. Pitäisikö kumminkin vielä odottaa kesään 2015? Ja yksi aika olennainen asia on vielä muutenkin auki, nimittäin matkaseura. Anyone?

Kylläpä tuli kirjoitettua pitkästi pitkästä aikaa. Älä välitä jos et jaksanut lukea loppuun asti, en minäkään jaksaisi.

2 kommenttia:

  1. Ihan mahtava tää sun blogi! Sun kirjotustyyli on jotenkin niin sellanen neutraali mutta silti ihan älyttömän hauska! Ja muutenkin kuvat hienoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, kiva kuulla että tykkäät! :)

      Poista