sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

29062014

021 036 cats 046 030 039 043 028

      Näiden kuvien perusteella saattaa näyttää oikein kesäiseltä ja aurinkoiselta, mutta se on harhakuva. Tai kyllä, aurinko paistoi ja tämän viikonlopun aikana on ollut välillä jopa oikeasti lämmin, mutta siihen se sitten on aika lailla jäänytkin. Mun matkakuume on kasvanut laittoman suureksi ja huolimatta siitä, että pian ollaan lähdössä rakkaaseen naapurimaahamme Ruotsiin käymään, niin en usko että siellä sen enempää tarvitaan aurinkorasvaa kuin täälläkään. Nyt pitäisi päästä johonkin oikein lämpöiseen kohteeseen. Ja äkkiä.
      Perjantaina ja lauantaina oli täällä meidän pikkukylässä jokakesäinen markkinatapahtuma Ryskööt ja siellä tuli kulutettua valtaosa päivästä. Erilaisia kojuja oli vaikka kuinka paljon, mutta minä tein ostoksia vain yhdessä. Hattarakiintiö on ainakin tälle viikolle täynnä, metrilakuihin oon vasta pääsemässä käsiksi. Onnellinen lapsi.
      Tulevalle viikolle toivoisin kunnon auringonottosäätä ja motivaatiota saada itseni taas pitkästä aikaa kiinni liikunnan ihmeelliseen maailmaan. Tälle päivälle toivoisin taikasauvaa, jolla saisin mun sekasorron vallassa olevan huoneeni järjestykseen muutamassa sekunnissa. Kiitos.

4 kommenttia:

  1. Hei kiva että törmää täällä johonkin toiseen Alavutelaiseen! :D
    Nää kuvat on kivan kesäsiä vaikka ei lämmintä oo valitettavasti ollutkaa /:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä mä kävin kattomassa sun blogiakin enkä edes tajunnut että se oot sinä! :D Kiitos paljon, sais kyllä joo tulla vähän sitä lämpööki tänne päin noitten sadepilvien ja tuulen sijaan!

      Poista