lauantai 5. heinäkuuta 2014

Off to Sweden

yay

       Viimeinen blogipäivitys ennen kuin vaihdetaan maisemaa Suomen rajojen läntiselle puolelle. Vaikka olenkin ollut kuulemassa monta selvitystä siitä, mitä kaikkea meidän reissu tulee sisältämään, niin en ole vieläkään ihan perillä mitä kaikkea tasan tarkkaan tullaan kokemaan. Ehkei kukaan muukaan ole ihan varma. Oikeastaan ihan kivaa, ettei olekaan tarkkaa aikataulua.
       Mitä nyt olen saanut irti, niin ainakin ajatus tunturihotellista kuulostaa hienolta. Jotenkin mieleen piirtyy kuva paikasta, jossa on kauniit näkymät, uskomattoman upeita auringonlaskuja ja -nousuja ja minä seurassani koko kameralaukun sisältöni. Toivotaan, etten pety pahasti.

      Onko teillä ikinä vaikeuksia pakkaamisen aloittamisessa, jos olisi tarkoitus lähteä johonkin? Mulla on, eikä tämäkään kerta ole poikkeus. Mä en vaan jaksaisi millään ja ahdistaa se järkyttävän iso aivotyöskentelyn määrä mikä tarvitaan sen asian miettimiseen, että mitä kaikkea sitä tosiaan tulee reissussa tarvitsemaan. Mitä jos sukat kastuu? Okei otan muutaman parin varalle. Entä jos onkin kylmä? Taidan pakata mukaan pari villapaitaa T-paitojen lisäksi. Mitä jos kaikki ei mahdu matkalaukkuun? Pakkaan sittenkin kolme matkalaukkua. "Auto alkaa olla täynnä, tarttetko ihan välttämättä kaikki kolme matkalaukkua mukaan?" Alan karsimaan jotain pois ja yhtäkkiä mulla onkin neljä täyteen ahdettua matkalaukkua. Näin.

Oon mä nyt sentään jo hiukan valmistautunut matkaa varten, nimittäin puhelimeen on ladattu paljon musiikkia automatkoja varten. Jes, olen valmis lähtöön.

cats

2 kommenttia: