torstai 3. heinäkuuta 2014

Uutta

017 007 cats 008 053 005 meitsie

       Tässä joitakin viime aikojen shoppailuja. Villiinnyin eilen ihan totaalisesti Keskisellä sovittamaan vaatteita, kun aikaa kerran oli, ja vastoin kaikkia odotuksia mukaan lähti kuin lähtikin jotain. Elokuvia lähti mukaan tuolla reissulla viisi, mukaanlukien Nälkäpelin kakkososa. Sitä onnesta halkeilun määrää, kun eilen pidin leffaillan sen parissa. Itkemistä ei tarvitse varmaan edes mainita, kyllä te tiedätte.
       Hassua, että kun olen jo kauan aikaa sitten luovuttanut uusien farkkushortsien metsästämisen, niin eilen kun edes ajatellut siihen suuntaan, niin täydelliset yksilöt oli yhtäkkiä roikkumassa rekissä siinä mun silmien edessä. Olin varautunut maksamaan niistä kolmekymppiä, mutta ei menty edes yli kahdenkymmenen euron! Voisko paremmin käydä? Mikä parasta, olivat myös päällä just semmoset kuin pitääkin. Happy!
        Kävelin sattumalta jonkun pöydän ohi, missä myytiin halvalla toppeja ja koska tuo väri oli aivan ihana, niin päätin huvin vuoksi sovittaa sitäkin. Se ei oikein ollut mitenkään päin mun päälle istuva, mutta näin mielessäni parannellun ja hieman tuunatun kuvan kyseisestä vaatekappaleesta ja päätin kotiuttaa sen. Hyvä päätös, koska pienen saksimisen jälkeen oon aivan rakastunut tuohon toppiin. 

Ulkona koko päivän paistanut aurinko kuvaa todella hyvin mun tän päivän fiiliksiä. En edes tiedä miksi olen ollut niin hyvällä tuulella koko päivän, mutta vaihteeksi kivaa näinkin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti