keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Shopping

006 006 007 005 012              Viime viikolla tuli kävästyä Seinäjoella shoppailemassa ja syömässä sen varjolla, että mulla oli aamulla ihotautilääkäri siellä. Ensimmäistä kertaa elämässäni kävin Amarillossa ja ei voi valittaa. Toistekin tulee varmasti käytyä.
             Elokuvat on ostettu Keskiseltä. Se halppiselokuvahylly on kyllä niin aarrearkku. Sieltä löytyy vaikka mitä hyviä leffoja ja parasta on se hinta. Alkaa pikkuhiljaa näyttää paremmalta toi mun elokuvakokoelma. Enemmän valinnanvaraa kun tekee mieli kattoo leffaa.
             Mun vaateostoksista voi muuten varmaan päätellä vähän mun värimieltymyksiä vai mitä? Oon rakastunut mintunvihreään ja tollaseen hempeeseen vaaleenpunaseen. Mikä mahtavinta ne vielä sopii yhteenkin ihan loistavasti!
            Asiasta toiseen, poistelin tässä yksi päivä aika reilulla kädellä noita mun vanhimpia postauksia. Ne oli niin noloja! Mitähän mä oon oikeen ajatellut niitä tehdessäni? Mutta tässä sitä huomaa kuinka tää blogi ja minä ite ollaan muututtu mun blogin olemassaolon aikana. Varmasti muutosta on tulossa jatkossakin, koska luulen, etten oo vielä ihan löytänyt sitä mun juttua. Mutta musta tuntuu, että mun päässä alkaa jo muodostua kuva siitä, mitä haluan tältä blogilta ja oikeestaan itseltäni ylipäätään. Sitten pitää vaan pyrkiä kaikin keinoin kohti lopputulosta.

12 kommenttia:

  1. aivan ihana tuo tokan kuvan hame!<3

    VastaaPoista
  2. Noi 127 tuntia, Villi tusina 2 ja Slummien miljonääri on tosi hyviä leffoja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä oon aikasemmi jo kattonu ton villi tusina 2 ja slummien miljonäärin ja ne on hyviä! oli pakko ostaa toi 127 tuntia ku sitä on nii paljo kehuttu ja mainostettu ja se tarina kuulostaa nii mielenkiintoselta :-D

      Poista
  3. Rakastuin sun blogiin!♥ Jäin vain tuijottelemaan näitä kuvia ties kuinka pitkäksi aikaa. Mikä kamera sulla on? :) Oot kyllä hirmusen taitava kuvaaja! Tosi inspiroivia kuvia. :) Saat uuden lukijan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua kiitos tosi paljon, ihana kommentti!♥ kuvailen Canon EOS 1100D:llä :)

      Poista
  4. ihana blogi sulla ♥ liityn kyllä iha heti lukijaks!

    http://mylife-lottaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Ihan blogi!:) Mikä fontti sulla on näissä postauksissa? Entä näissä kommenteissa, näyttää niin kivoilta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! :-) teksteissä fonttina on verdana ja näissä kommenteissa joku Reenie Beanie tai joku tollanen :-D

      Poista
  6. Sulla on aivan ihanan oloinen blogi! Tosi kiva banneri ja ihanan hyvälaatuisia kuvia. Jään seuraamaan. :) Ois kivaa jos kävisit kurkkaamassa myös mun blogin. :)

    http://weerabettina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitokset, uudet lukijat otetaan ilolla vastaan! :-) käyn katsomassa sun blogin, kiva tietää aina että millasia blogeja mun lukijoilla on!

      Poista