lauantai 20. heinäkuuta 2013

Happy birthday to me

000         Ite en kauheemmin tykkää postauksista, joissa näkyy vaan bloggaajan omaa naamaa ja oon yrittänytkin vältellä sellasta. Mutta kai sitä taas pitkästä aikaa voisi tehdä poikkeuksen sääntöön. Sitäpaitsi, eikö se olisi tässä tapauksessa ihan oikeutettuakin, kun mua tänään juhlitaan synttärisankarina? Oli tai ei, koittakaa kestää nämä kuvat. Sitä ei taas tiedä milloin seuraavan kerran näytän siltä, että kehtaan omaa naamaani tänne laittaa.
        Tosiaan, nyt sitä ollaan sitten 17-vuotias. Miltä tuntuu olla 17-vuotias? Ei miltään erityiseltä oikeastaan. Ainut muutos on seiska siinä kutosen tilalla. Kuinkahan kauan menee, että lakkaan väittämästä olevani edelleen 16? Toivon mukaan opin sen yhtä äkkiä, kuin opin kirjoittamaan koepapereihin luokan kohdalle 1B, 9A:n sijaan. Voi ei, syksyllä se pitääkin osata vaihtaa 2B:ksi. Voi luoja.
dogs00        Olisi tarkoitus taas lähteä Etelä-Suomen suuntaan, kunhan saadaan ensin juhlahumut pyyhittyä jaloista. Kovaa vauhtia lähestyvät myös ne häät, joita mun olisi tarkoitus mennä kuvaamaan. Toivon mukaan onnistun ottamaan paljon onnistuneita kuvia, koska sain luvan laittaa niitä kuvia sitten tänne blogiinkin. Kiva päästä kuvaamaan vähän jotain uutta ja erilaista, sekä saada kokemusta hääkuvauksesta.
       Vakavassa harkinnassa on myös lähteä Vauhtiajoille perjantaina. Kieltämättä houkuttelisi mennä katsomaan Popedaa. Cheek olis kiva taas nähdä ja kyllä varmaan kuullakin hehheh. ;-) Osuisi nappiin tämä myös siksi, että molemmat mun inhokit, Nygård ja Michael Monroe esiintyy vasta lauantaina, jolloin en olisi tuonne menossa. Kaikki olisi siis päätetty, ellei mun lompakko löisi kapuloita rattaisiin. No, se jääköön tuonnemmaksi päätettäväksi menenkö vai en. Te tuutte siitä kuulemaan joka tapauksessa, olin mä siellä sitten tai en.
Viettäkääs kiva viikonloppu ihanaiset!

4 kommenttia:

  1. Hyvää synttäriä! Ja ihania kuvia, oot tosi nätti c: ja kiva banneri!

    http://cowswings.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon onnitteluista ja muistakin kehuista! :-)

      Poista
  2. oi oot nätti, ja onnee! :-)



    lifeinmyeyes--hilkku.blogspot.fi

    VastaaPoista