tiistai 17. syyskuuta 2013

Otsikko eksyksissä

009 004 003        Ei sitä voi uskoa, miten nopeasti aika kuluu kera hyvien elokuvien ja ruuan. Mutta ettette luule, että oon oikeasti vaan istunut sohvalla ja syönyt kaksi päivää putkeen, niin olen mä muutakin tehnyt. Oon kuivannut silmät ja niistänyt nenän aina siinä välissä, kun kaksi DVD-levyä vaihtaa paikkaa DVD-laitteessa. Uskomatonta, miten monta kyyneltä voi vuodattaa päivän aikana jonkun sellaisen takia, mitä oikeastaan ei ole edes olemassa.

      Vaikka mä olen kohtuullisen taidoton elektroniikan suhteen, niin jollain toisellakin tuntuu olevan ongelmia nykytekniikan kanssa. Kuka ikinä sääteletkin ajankulua, voisitko lakata painamasta pikakelausnappia aina, kun on hyvä hetki meneillään? Kiitos.

     Älkää ihmetelkö näitä biisivalintoja, silloin tällöin tulee pakottava tarve kuunnella iskelmämusiikkia ja silloin ei auta kuin etsiä Youtuben syövereistä jotain kategoriaan kuuluvaa. Luoja, olin jo melkein unohtanut miten hyvä Yö on! Tietenkään unohtamatta Popedaa. Eipä ole enää kauaa siihen, kun pääsee sitä näkemään livenä Rytmikorjaamolla.


      

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti