maanantai 4. marraskuuta 2013

Erilaiset

cats     Sattuneesta syystä kaivon pitkästä aikaa Robinin Koodin (tai no tarkemmin sanottuna ylipäätään minkään levyn) mun kaapin kätköistä ja ei vitsi mikä fiilis. Ei vaan ole sen tunteen voittanutta, kun osaa kaikkien biisien sanat ulkoa ja voi kiljua erittäin nuotin vierestä, mutta tunteella biisien mukana. Jos 26.4.2013 päivää ei lasketa mukaan, niin en oo ehkä koskaan käynyt niin hulluuden partaalla kuin perjantaina...
007     ...kun eräs ihanainen ihminen kävi vähän jakelemassa nimmareita Keskisellä. Oikeesti, turhaan toivon ettei kukaan tuttu nähnyt mua siinä tilassa, mutta toivon silti. Mulla oli kamerakin mukana, mutta sen esilleotosta ei ollut puhettakaan. Puhelimella sain otettua tärisevin käsin pari kuvaa, jotka ei oo laadusta kuullutkaan. Oon vieläkin ihan jossain ihmemaassa, hirveen surullinen ja onnellinen yhtäaikaa. Kyllä mä tollasen haluisin kotiin, jos siihen olisi mahdollisuus.

4 kommenttia:

  1. voi että rakastuin tohon sun banneriin! ja ihana blogi muutenkin, jään seuraa :)

    http://washed-out-dream.blogspot.fi/
    18v tytsyn valokuvausblogi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon, oon itekkin kumman tyytyväinen tuohon banneriin! :) kiva, tervetuloa lukemaan! :)

      Poista
  2. Haha mäkin oon ihan koukussa Frontside Ollieen :D Vaikka se vanha kappale onkin. Aluks vihasin sitä syvästi, mutta kaverini onnistui aivopesemään mut :DD

    www.minullaonsiivet.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no onko ihme jos siihen jää koukkuun! Hyvä biisi ja toimii edelleen, vaikka vanha onkin :D Itelle käy kanssa monesti niin, että vihaan jotain biisiä sydämeni pohjasta, mutta sitten jostain kumman syystä kun meen youtubeen, niin se on aina eka biisi jonka laitan soimaan.. :D

      Poista