maanantai 26. toukokuuta 2014

Feels like summer

058 cats 057 068 072 064 071 Mulla oli uskomattoman mahtava ja helpottunut fiilis tänään, kun palautin psykan kokeen ja astuin ulos luokasta tietäen, että mulla on jäljellä yksi ainut koulupäivä ja lisäksi huominen kuviksen kaksoistunti. Ei enää yhtään ainutta koetta tällä lukukaudella. Ei viime hetkellä uuden jakson kirjojen tilaamista, eikä liian vaikeita matikan läksyjä. Kesäloma on ihan viittä vaille täällä, enkä usko että se voisi olla tervetulleempi.
Sää tosin ei näytä juuri nyt kovin mieltähivelevän kesäiseltä, niin tai no, näyttää nimenomaan Suomen kesältä. Tai talvelta. Mennä nyt sanomaan mikä vuodenaika on, kun ei tiedä sataako huomenna taivaan täydeltä lunta vai polttaako aurinko ihon karrelle. 

    Oli miten oli, niin nämä viikonloppuiset kuvat lämmittävät ainakin mun mieltä, enkä puhu nyt vaan tuosta auringonpaisteesta. Juhlittiin mun tädin valmistumista ja sää oli hyvä, tarjoilu parempi ja seura kaikkein paras. Ensimmäinen kerta tälle kesälle mökkisaunalla, mutta uimaan ei tarjettu vielä kukaan (tai uskallettu, mikäli joku muistaa mun maininneen eräistä räpyläjalkaisista, jotka ei tietoisesti harjoitelleet selkäuintia siellä montussa..). 

    Jokohan taas pian alkaa ukkostaa? Uhkaavasti näyttää siltä, joten taidan sammuttaa koneen, ettei se räjähdä mun silmille. Tosin eipä se haitannut eilistä jääkiekon katseluakaan tuollainen pikku ukkonen. Ennemminkin siinä räjähti kirosanavarasto kuin telkkari. Mutta en avaudu aiheesta sen enempää, kyllä me kaikki tiedetään minkä värisiä raitoja oli päällä sen ottelun epäreiluimmilla osanottajilla. Hopeaa tuli ja on se nyt parempi kuin pronssi. Hyvä pojat! 

2 kommenttia: