lauantai 18. toukokuuta 2013

Summer is here!

026 010 036 039 067 213 080 201 026 093 015 122 049 188 042 005 060 009 Viimeinkin sain aikaiseksi tehdä tämän lupaamani postauksen. Kuvat on siis viime viikonlopulta ja osa tältä viikolta, kun kuvailin ulkona. Viime viikonlopulta olisi hirveästi enemmänkin kuvia, mutta valitettavasti en voi niitä tänne laittaa, koska niissä kuvissa näkyy ihmisiä, enkä ole kysynyt heiltä lupaa käyttää näitä kuvia. Niiden paikalla siis on noita torstaisia kuvia, joissa näkyy miten tää luonto alkaa kans heräillä kesään. Oikeesti en voi uskoa että nyt on kesä! Koulua on tasan kaksi viikkoa jäljellä ja sitten olisi tiedossa kauan odotettu ja mun mielestä ihan ansaittukin loma. Kamalan nopeasti se eka vuosi on lukiossa mennyt, vaikka ite ainakin ajattelin että mulla on ikuisuuksia miettiä lukion aikana, että mitä aion seuraavaksi elämälläni tehdä. Pian on kuitenkin jo yksi kolmasosa tuosta ajasta käytetty, eikä mulla edelleenkään oo harmainta aavistusta mitä aion tulevaisuudessa. Pikkuhiljaa se alkaa pelottaa ihan tosissaan. En haluaisi tehdä hätiköityä päätöstä ja lähteä opiskelemaan jotain, mihin kiinnostus lopahtaa viikon jälkeen. Toisaalta taas en halua kuluttaa koko mun elinaikaa sen miettimiseen, että mitä mä haluan tehdä. Mulla on kyllä kiinnostusta moneen alaan, mutta ne on kaikki oikeastaan sellaisia luovia aloja, joita kohtaan oon vähän epäluuloinen sen takia, etten oo ihan varma elättääkö niillä itseään kovin hyvin. Kuitenkin sanotaan, että ihmisen pitäisi tehdä sitä mistä nauttii. Mutta onko se sen arvoista, jos joutuu sitten kitumaan nälässä, kun ei ole varaa ruokaan? Miten mä välillä toivonkaan, että olisin taas pieni ja voisin sanoa että musta tulee isona prinsessa ja uravalinta olisi sillä selvä, ilman minkäänlaista kyseenalaistamista. Kumpa mä en olisi koskaan kasvanut yli sen rajan jolloin tajusin, ettei musta tuukaan prinsessaa. Mä en voi ymmärtää, että mä täytän ensi vuonna 18. Mä en halua olla aikunen. Mistä saa ostettua menolippuja Mikä-Mikä-Maahan?

2 kommenttia: