torstai 3. lokakuuta 2013

iPhonen uudet vaatteet

003 005       Mitä ilmeisimmin olin viime postausta tehdessäni todella Popeda-huuruissa, koska en muistanut ollenkaan hehkuttaa mun kauan kadoksissa ollutta arpaonnea! Osallistuin Kristan blogissa Caseapp-arvontaan, jossa palkintona oli, että saa suunnitella itselleen puhelimen kuoret Caseapp.fi- sivustolla. Tottakai osallistuin, eihän sitä koskaan tiedä. Vaikka olin kyllä täysin vakuuttunut, että palkinto menee taas sivu suun. Se menee aina mun tuurilla, vaikka olisin ainut osallistuja!
       Noh, voitte varmaan arvata, mitkä oli fiilikset kun viime perjantaina huomasin sähköpostissa uuden viestin (ja tottakai manasin saman tien mielessäni kaikki iänikuiset roskapostit sinne missä pippuri kasvaa) ja luin viestistä lähettäjän nimen. Hetken piti miettiä, että kukas tämä henkilö nyt onkaan, kunnes tajusin. Mä voitin! Minä voitin! Kaikkien niiden turhaan osallistuttujen arvontojen jälkeen, onnetar oli vihdoinkin suosiollinen mulle. Mun pikkuveli voi sitten kertoa siitä kuinka hihittelin onnessani ja hypin ympäri taloa.. :-D
       Söihän se suurimman osan mun sunnuntaipäivästä, kun istuin tietokoneen ääressä ja mietin, että millaiset kuoret mä nyt oikein haluaisin. Päädyin lopulta tuollaiseen kollaasiin, missä on kaikkea mulle tärkeää ja pinkkiä.
       Tänään sitten tuli paketti postissa, enkä voinut olla hymyilemättä, kun näin lopputuloksen. Kuori pääsi heti käyttöön ja on just niin täydellinen kuin halusinkin. I'm in love!

Samoin olen rakastunut tähän biisiin. Ja sillä ei tietenkään ole mitään tekemistä biisin esittäjän kanssa. Mun silmät ei pudonneet päästä enkä lakannut hengittämästä, kun viimeisimmässä Junior Masterchefissä yhtäkkiä Isac ilmesty ruutun. En, kunniasanalla.

4 kommenttia:

  1. Hei toihan on hieno! Ja mäki oikei oon päässy toho >;)

    VastaaPoista
  2. Oiih ihana toi kännykän kuori!! <3

    http://wordsaboutme-heta.blogspot.fi/

    VastaaPoista